En vecka i mitt liv !

Oj vad jag måste bli bättre på att uppdatera ! Ingen idé att ha en blogg, när man inte skriver i den ju ! Denna veckan har jag lallat runt och gjort massa roliga saker ! I måndags åkte jag till city och bl.a betalade resan ! Lite fattigare och mycket lyckligare ! Sedan umgicks man lite med mina favorit-tjejer !

Tisdags bar det också  av till City för att umgås med mina favvisar ! Då åkte vi ut och tog kort en sväng, och sedan bar det av till Lysekil med familjen för att äta lite gott på Harrys ! :D Mycket trevligt !

Onsdag bar det av till Överby med Helena och Tommy, för att kika efter lite sommarklänningar och grejer till resan ! Hittade ingen sommarklänning utan blev lite hårspännen, en ny faundation och en go fika ! Efter detta åkte jag med far min till Stenungsund för att hälsa på nya brorsonen med familj !  Lekte i sandlådan, gungade och blåste såpbubblor så kan ju inte säga annat än att jag var lycklig ? :D

Igår Torsdag bar det återigen av till Trollhättan men denna gång för att träffa Emma och lilla Ralf ! Så gosig unge och trots överraskande start så kom vi väldigt bra överrens enligt mig ! Vi diskuterade massor ! eller han jollrade och jag höll med !

Idag blir det packa och ut på utflykt över helgen ! Ska bli riktigt mysigt ! Blir dock ett avsnitt av The Mentalist innan vi lämnar sägen idag !

Kräftskiva och tre veckor kvar !

Nu ligger jag i sängen och ska väl snart gå upp och äta lite frukost. Igår var sista dagen på sommarviket och nu är det bara timanställning som gäller. Känns både tråkigt och lite skönt. Skönt att få vara ledig, sova ut på morgonen och ja. lite semester. Men samtidigt väldigt tråkigt med tanke på att jag är väldigt mycket mer arbetslös nu än förut! Jag hade fast schema och pengarna vande man sig vid rätt så fort. Så blandade känslor !

Idag bär det av in till jobbet igen iofs för att möta upp lilla Helena. Då ska vi fixa och trixa med morgondagens kräftskiva samt åka in till city och göra det sista och slutgiltiga steget inför vår resa ! Det är ju faktiskt bara tre veckor kvar idag, tills vi åker !

Det är galet vad bra man kan må ibland egentligen!

Solen skiner också ute och jag ligger och funderar på vad man ska ha på sig idag. Eller både idag och imorgon för den delen! Det är verkligen jättesvårt att veta! Kanske tar en liten kik på torp idag igen, och ser ifall det finns någonting som skulle passa imorgon!

Nu ska jag upp och äta lite frukost!

Tjingeling !

CYPERN !

Äntligen ! Äntligen har vi bokat resan ! Den 2 September åker jag och Helena til Fig Tree Bay, Cypern för en härlig solsemester ! Vi ska bo på ett döfint, fyrastjärnigt hotell ca 1,5 km ifrån centrum. Hotellet ligger PÅ stranden och det är så underbart vackert ! Vi har också sett att hotellet har en poolbar, med barstolarna i poolen så gissa om vi kommer sitta där och gotta oss med drinkar, med tanke på att vi har all inclusive ! :D så jävla härligt ska det bli ! :D Nu har jag bara drygt tre veckor på mig att förbereda mig ! Vad ska jag ha med mig, vad behöver införskaffas ?! :D Ååååh ! Cypern Here We COME !