flyttdag !

Då var sista natten i denna lägenheten gjord. Känns som om jag säger detta väldigt ofta nu för tiden ! detta är min fjärde flytt sedan december om man räknar med både inflyttar och utflyttar ! haha! Kan vi inte hoppas att jag kan bo kvar i dnna lägenheten lite längre än de andra ? haha ! Nu är det i alla fall bara en liten stund kvar tills min mamma kommer och då är det dags ! the moment we all been waiting for; Jag flyttar ! Äntligen ! ska bli så skönt när man äntligen flyttat ner till nya lägenheten och slipper tänka mer flytt ! Längtar tills känslan då besiktningarna är över och jag får lämna in nycklarna och bara bo på ett ställe igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0