flyttdags !

Äntligen ! Idag efter föreläsningen så tog 1ans buss mig in till stora torget. Därifrån tog jag mig till fots till KBAB student-bobutik och där fick jag äntligen nycklarna till nya lägenheten ! Det blev tillbaka till skolan, plugga lite grann, gå till gymmet och sedan hem för att börja packa. Hitills har jag packat ner massor ! Detta lär nog gå ganska fort att packa, värre att bära ner sedan. Min plan är ju att allt som kan vara ute ur lägenheten på lördag när mamma och all flytthjälp kommer till de tunga sakerna, ska vara ute ! med det innebär allt ifrån porslin, rätt mycket mat, alla kläder förutom de jag ska använda dagarna fram till, toasaker etc etc. Har redan fått ihop en råda och ett par påsar men då är två av påsarna smutstvätt som jag tänkte ta med ner i lägenheten och tvätta i veckan. Så kan man bedömma sedan huruvida man vill ta med det upp igen eller inte. Troligtvis inte ! Känner att jag är på G faktiskt ! Hoppas att jag kan övertala mina fina grannar om lite bärhjälp i kväll så jag får ner första lasset ! Så blir det packa mer imorgon !
Nu blir det lite matpaus för jag kände att jag blev väldigt hungrig !
Hoppas ni mår bra där ute i världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0