I tre veckors tid !

I tre veckor har vi väntat. I Tre veckor har vi våndats. I Tre veckor har vi intalat oss själv att det är okej att bli underkänd. I en vecka har jag haft panik. I en vecka har jag drömt mardrömmar. Idag kom resultatet.
I ungefär en veckas tid har jag varje dag varit inne på kaus hemsida för att titta ifall resultatet har kommit, varje gång har varit en besvikelse så när det skrevs på klasssidan på facebook att tenta-resultaten hade kommit började mitt hjärta bulta som om de gällde liv och död. Självklart så skulle mitt mobila internet krångla i denna desperata situation så jag gick in på mobilen och tittade. Eftersom även internet där är supersegt så var det längsta sekunderna i mitt liv tror jag!
Resultatet vaar.. Väl godkänt ! Chocken som spred sig i min kropp var total!
I tre veckors tid har jag försökt förbereda mig mentalt för ett underkänt för att inte bli besviken så känslan att få VG var total ! Ringde helt euforisk till mina grannar och berättade innan vi skulle ut till bussen och ut till bussen skuttade jag bokstavligt talat. Skuttande var mitt försök att hålla mig neutral ifall någon inte skulle klarat det ! hahah..
Ikväll blir det fira !
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0