nyinflyttad

Första natten i lägenheten är gjord och det känns skitbra ! Var förvånad igår hur snabbt jag började känna mig hemmastadd här. Brukar ändå ta ett par dagar innan man känner att det är här man bor men denna gången kom det med en gång! Kanske är det ett bra tecken på att jag kommer bo kvar här längre än ett par månader? Eller kanske i alla fall att jag har inställningen till det. I göteborg så var jag ju väldigt beredd på att kanske flytta hem efter ett par veckor så lät inte mig själv bli hemmastadd. I korridoren så började jag ju i princip söka nya lägenheter direkt så där var jag ju extremt beredd på att flytta. Nu har jag inga planer på att flytta mer, för det är så extremt tråkigt ! Nä, nu blir det till att bo kvar !
Igår var iaf en supermysig dag och jag måste tacka hemskt mycket till mor och stefan som åkte hela vägen från uddevalla för att hjälpa mig flytta. Tackar självklart mina fina vänner också för hjälpen ! Sedan blev det bara snabba sig att göra sig i ordning och åka in till jasmine och ta ett par cider. Åkte dock hem när de gick på krogen, då jag sparar mig till på måndag då det är studenternas valborg ! :D
kände heller inte att jag hade råd att lägga ut en hundring på inträde och sedan dyra pengar på drinkar där inne, och som min kära pappa säger "Man måste ju inte gå med ut varje gång!". haha!
Nu ska jag snart stiga upp och äta lite frukost och sedan ta hand om tvätten ! Sedan blir det handla mat inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0