solskensmys !

Härlig dag idag ! Först in till stan med moa och kika lite runt och sedan käka lite ! (jag vet, ska inte käka ute men jag var hungrig!). Sedan bar det av till biståndskontoret på studiebesök som var väldigt givande. Fick prata med en socionomstudent som gick sjätte terminen och var ute på praktik nu, fick veta hur hennes praktik varit och vad hon hade gjort och sedan fråga lite om hur hon tyckte studierna varit och sådär. Väldigt intressant faktiskt ! Sedan bar det av upp till campus och tog en kaffe i solen med granntöserna och sedan kolla på Jennies lägenhet som är likadan som den jag ska flytta till om TVÅ veckor! Gud ! Jag längtar så jag håller på att spricka ! Ska börja packa till helgen hoppas jag och förhoppningsvis kan man få nycklarna till fredag och börja bära ner saker ! Åh vad härligt det ska bli !
Känns som om det var nyss det var två månader kvar och det kändes som om jag aldrig skulle få det där egna köket och egna tvättmaskinen och nu är det bara två veckor kvar ! Tur att man inte har så mycket saker, så det går fort att flytta ! Ska bli riktigt roligt ! Tjoho !
Nu blir det väl plugga litegrann !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0