Tvättmaskinsmani

Då sitter man på en filt på golvet i nya lägenheten och lyssnat oroligt till tvättmaskinen. Blir så lätt paranoid när jag inte vet hur någonting ska låta, så blir jätterädd att mina kläder ska brinna upp. Dessutom vibrerar hela lägenheten när sentrifugen går igång! haha.
Har i alla fall idag fått flyttat ner halva min lägenhet i kartonger och påsar men hjälp av snälla Moa ! Har gått jättebra och när man tänkte på hur många vilopauser vi tagit på vägen så är vi väldigt glada att det var fint väder !
Sedan bjöd KBAB på grillad korv med bröd på campus så stannade och tog en gratis lunch där! Tyckte vi var väldigt mumsigt !
Så nu sitter man alltså här i lägenheten. Den är ju väldigt fin alltså ! Däremot så ska jag försöka övertala KBAB att tapetsera om här, för idag har jag upptäckt att det är extremt mycket hål i väggarna och även fläckar på tapeterna i sovrummet. Hoppas att de kan göra det trots att jag flyttat in. Ska nog ringa till dem imorgon och höra säkert och om de annars isåfall kan flytta fram besiktningen.
Nu ska jag plugga och fortsätta lyssna på tvättmaskinen ! ha en fin kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0