zombiesjukan !

Då var det torsdag och man är hemma ifrån universitetet. Vart en lång dag idag. Var som en zombie när jag vaknade imorse, inte för att vi var på musikquiz igår (som för övrigt var väldigt kul och vi kom på 14 plats av 28!) och inte heller för att jag drack två glas vin där heller! Var piggare än jag var i tisdags men ändå inte levande. När jag kom till universitetet tyckte jag ändå att jag vaknat till lite grann men så fort jag satte mig i föreläsningssalen så höll jag på att tuppa av. Med en viljeansträngning så lyckades jag vakna till liv och fokusera på föreläsningen men när klockan slog 12 och jag kännde hur magen kurrade efter mammas hemlagade grönpepparbiffar som låg i matlådan och tröttheten kom som en våg så tappade jag fokus.
Efter föreläsningen var det bara kasta i sig den goda maten och smälta maten innan vi gick till gymmet en stund. Det gick ju SKIT idag. Tänkte att jag skulle ta det lite lugnt och gå i rask takt på rullbandet men efter 10 minuter var det extremt tråkigt. bytte till crosstrainern och klarade ungefär 10 minuter där också innan jag verkligen inte ville mer. Då körde jag 1 km rodd och sedan fick det vara nog. Grinig satt jag i omklädningsrummet och klagade på allt, så förlåt Moa och Johanna för att jag var lite gnällig !
Kom i alla fall hem och upptäckte att min sociala rapport ifrån uddevalla hade kommit så satte mig och skrev lite om multipla välfärdsproblem och tyckte det var roligare än träningen ! Nu sätter jag i mig en avokado, några riskakor och lite cocktail-tomater !
Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0