En extremt märklig dröm!

Hade en extremt märklig dröm inatt, liksom igår, och jag förstår inte varför jag plötsligt drömmer så konstigt. Inatt så var jag i badhuset och motionssimmade och plötsligt kommer det in ett äldre par som börjar skälla ut alla för att de tar upp poolen så att de inte fick plats. Då blev jag förbannad och gick upp och skällde ut dem istället och sa att så kan de ju för fan inte resonera! Jag höll en lång och väldigt klok predikan för de äldre paret och begav mig sedan ut där johanna och moa satt och johanna hade gips på foten, dvs den var inte bra ännu! Vi tog bussen någonstans och plötsligt får jag höra att en film på min predikan har hamnat på youtube och att jättemånga har sett den så jag ska få vara en på en talkshow. jag kom aldrig så långt dock, men när jag vaknade var jag måttligt förvirrad. 
 
Nu får jag väl stiga upp och äta frukost tror jag, ville bara dela min märkliga dröm innan den slank mig ur fingrarna ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0