Utkast: Jul. 27, 2012

Känns som om jag bara skriver numera när jag har haft en märklig dröm. Det stämmer nog. Det är nog för att de inläggen brukar bli en aning längre än de som jag publicerar på facebook. Inatt var jag, Sandra och Helena ute på spökjakt. Vi hade fått för oss att vi skulle lista ut ett mysterium i ett gammalt hus. först var det väldigt skrämmande och allt som fanns i huset var en röd katt. plötsligt rör sig en hatt och vi förstår att det spökar på riktigt. Gubben som spökar uppenbarar sig för oss och är inte alls farlig utan berättar för oss att även han har problem med spöken. Det är en liten föräldralös pojke som springer runt och gör rackartyg och även en gammal bitter piga. Vi hackar ihjäl pojken och för att locka ut pigan får vi för oss att gå luciatåg... (?) hon uppenbarar sig och försöker strypa mig men vi får tag i henne och får utplånat henne. Gubben är så tacksam att han kan passera över till andra sidan men innan dess överlämnar han huset till oss som är värt jättemycket pengar ! Sedan tittar vi runt i huset och hittar ett födelseattest för katten som är född 1661.. även den har försvunnit.. var en ganska mysig dröm måste jag säga ! och sällan jag drömmer så tydligt ! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0