sista terminveckan

2 veckor och 6 dagar sedan jag skrev ett blogginlägg. undrar om det betyder att det händer så lite i mitt liv att jag inte har något att skriva om eller om det betyder att jag har så mycket som händer i mitt liv att jag inte har tid att skriva? jag gissar faktiskt på det andra alternativet !
I två veckor har jag nu varit jätteförkyld, febrig, hostig och jävlig. Johanna har i två veckor haft en stukad fot och inte kunnat lämna lägenheten och Moa har om någonting, efter att ha tagit hand om oss i två veckor, fått en oerhört ifrågasatt psykisk hälsa. har i alla fall i princip hängt i sjukstugan hemma hos johanna i två veckor med diverse film, diverse vin, diverse mat och diverse skratt. lite lite plugg har vi också fått in då och då.. lite..
Nu sitter jag i min soffa och har precis gjort en nudelwook. Jag skriver detta så du kan förstå min sinnesstämning jag har just nu. Aningen mätt och slö efter att ha suttit i biblioteket hela dagen och pluggat offentlig förvaltning.
Just precis kom det upp ett program på 5an som handlar om världens fetaste mördare. det är en kvinna som väger nästan ett halvt ton, mer specifikt 450 kg,  som tappade balansen och föll på sin systerdotter så att hans skalle krossades. ISCH !
Nu är det i alla fall tentavecka vilket innebär extremt mycket plugg. Får hoppas att det går bra. sedan blir det till uddevalla över sommaren och jobba och tjäna pengar ! Kommer sakna alla så fruktansvärt mycket och längtar till hösten igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0